Praktisk informasjon

Når er BondeLAN?

BondeLAN arrangeres 19. feb. til 22. feb på Snåsa Skole

Vi åpner salen klokken 12:00 på søndag. (Vi er der hele dagen, så det er lov å komme før.)

Pakkeliste?

PC eller konsoll, tastatur, mus og headsett, nettverksledning og skjermledning, bytteklær, penger, ID, mobiltelefon + lader, strømforgrener med jording, deodorant, såpe, håndduk, sovepose eller madrass og fotoapparat.

NB: Dobbeltsjekk at alt er med, det som er den typiske gjengangeren er ironisk nok nettverksledning. Pakk den ned med en gang!

Hvor mye plass får man?

Man får tildelt 80cm bordplass og det er den man opprinnelig skal bruke. Man står dog fritt fram til å avtale med sidemann om å dele plassen. Dermed kan man få plass til alle skjermer og den slags. Vi har i tillegg hull i bordene, så man kan sette datamaskinen under bordet.

Stekeovn og mikrobølgeovn?

Det blir ikke mulig for deltakere å benytte seg av stekeovn eller mikrobølgeovn. Dette er fordi vi ønsker at deltakerne benytter seg av tilbudet i kantina.

Dusj?

Vi har gutte og jentegarderober der deltakere kan dusje så mye de vil.

Compoer?

Alle compoer finner du her.

Hvordan fjerner jeg min reservasjon?

Klikk deg inn på salkartet og logg inn.
Scroll nederst på siden, og klikk “fjern min reservasjon”.

Har du betalt billetten kan det være nødvendig å kontakte oss for refusjon.

Butikk i nærheten?

Det ligger en dagligvarebutikk en 10 minutters gåtur unna lanet. Vi annbefaler dog kantinen vår med godt utvalg.

Matavtalen

Matavtalen er Bondelans Life Saver. Den inkluderer 3. frokost buffet og 3 middag. Med dette slipper man å tenke på penger til mat under lanet, fordi maten allerede er betalt.

Problem med salkartet?

Om du har problemer med bestillingen av din billett eller lurer på noe anngående salkartet, vennligst ta kontakt med oss.